Prazna

Kako naručiti    

 

Prvi puta kupujem od vas: na koji način mogu naručiti ?

Prije slanja narudžbe preporučujemo da si zapišete oznake artikala. U tu svrhu možete koristiti odgovarajući obrazac kojeg ćete naći ako kliknete ovdje.
Narudžba se može poslati na razne načine:
> Putem emaila na [email protected] odnosno odgovornoj osobi za vaše područje koje ćete naći na stranici ”Kontakt”.
> Putem faksa. Broj faksa je 0039.045.990960
> Telefonom. Na taj način možete dobiti sve potrebne informacije. Naše osoblje govori talijanski, engleski, francuski, njemači, srpsko-hrvatski, španjolski, ruski, rumunjski, albanski i arapski jezik.
> Unošenjem narudžbe direktno sa ovog sajta. Prije svega, na početnoj stranici, unijeti u polje za potraživanje oznaku artikla. Zatim slijediti objašnjenja koja slijede.

U roku od nekoliko sati primit ćete email sa potvrdom gdje je naznačena raspoloživa količina, cijena materijala, dodatni troškovi (prijevoz i PDV) i predviđeni datum isporuke.

 

Da li je moguće robu podignuti u vašem sjedištu ?

Svakako. Naše se sjedište nalazi u mjestu S.Martino Buon Albergo (10 km od centra Verone). Ako dolazite autocestom nalazimo se na 5 minuta od izlaza Verona Est.
Radno vrijeme: od 8,30 do 12,30 i do 14 do 18. Subotom zatvoreno.
Dolaskom u naše sjedište možete direktno kontrolirati materijal i izbjeći prijevozne troškove.

 

Mogu li izvršiti probnu narudžbu ?

Svakako. U bilo kojem trenutku i za bilo koji artikal i količinu možete sami obračunati troškove.
Za probnu narudžbu morate prije svega potražiti artikal i staviti ga u košaricu. U bilo kojem trenutku možete kliknuti na košaricu i pregledati sadržaj i ukupni iznos narudžbe.
Ako se prijavite na sajt (ukoliko već niste) možete vidjeti i troškove prijevoza (samo za Evropu).
Ako želite, narudžbu možete i odštampati bez slanja.

 

Isporučujete li u inozemstvo ?

Da. Vršimo isporuku u sve dijelove svijeta.

 

Da li je neophodno imati porezni matični broj ?

Za kupce iz država evropske unije ukoliko ne posjeduju porezni matični broj obračunava se PDV od 22%.

 

Imate li trgovačke putnike ?

Ne. Sa godinama smo prisvojili politiku direktne prodaje, bez posrednika.

 

Da li šaljete i uzorke ?

Za letvice, upućujemo vas na poglavlje o letvicama.
Za ostale artikle, na žalost, moramo odgovoriti da nije moguće. Naš katalog obuhvaća preko 10.000 artikala, dakle slanje uzoraka bi bio preveliki teret sa financijskog stajališta.


Prijevoz i dostava narudžbi

 

Koliko je vremena potrebno da stigne naručeni materijal ?

Roba se isporučuje prijevozniku unutar 8 sati od primitka narudžbe odnosno od primitka uplate (za plaćanje unaprijed). Treba dodati vrijeme trajanja prijevoza. Za Italiju su potrebna 1-3 dana, ovisno o odredištu. Za Evropu 5-6 radnih dana.

 

Da li je moguće imati garanciju da će materijal stići do određenog datuma ?

Ne, na žalost to nije moguće. Mi možemo samo garantirati isporuku materijala prijevozniku u određenom roku.
U emailu kojeg šaljemo sa fakturom naveden je predviđeni datum isporuke sa tracking number (broj za praćenje pošiljke).

 

Da li je moguće primiti materijal u točno određeno vrijeme? na primjer u 5 poslije podne ?

Na žalost to nije moguće. Jedino što možemo učiniti je upisati u fakturi informaciju za prijevoznika o radnom vremenu i eventualni dan zatvaranja u tjednu.

 

Moja trgovina odnosno radnja nije na samoj cesti? Što moram učiniti ?

Prijevoznik pretpostavlja da je adresa odredišta na samoj cesti i da je trgovina otvorena u uobičajenom radnom vremenu.
Ako vaša adresa nije vidljiva ili ju je teško pronaći, potrebno je dati alternativno odredište (na primjer adresu obližnje trgovine). U slučaju nedoumica slobodno nas kontaktirajte.
U slučaju da prijevoznik nije u stanju izvršiti isporuku, zadužuje nas sa troškovima ležarine.

 

Kako se obračunavaju prijevozni troškovi ?

Za prijevoz u fakturi se tereti fiksni iznos prema slijedećoj shemi:
Za Evropu:
€ 35   - Francuska, Njemačka, Austrija
€ 37   - Belgija, Nizozemska, Danska, Luksemburg
€ 40   - Slovenija, Španjolska, Mađarska, Finska
€ 55   - Češka Republika, Švedska, Portugal
€ 70   - Hrvatska, Rumunjska, Poljska, Slovačka, Bugarska
€ 80   - Grčka, Irska, Korzika
€ 90   - Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Makedonija, Albanija, Kosovo
€ 100 - Velika Britanija, Švicarska
€ 110 - Island, Litva, Estonija, Latvija
€ 130 - Norveška
 
Čini mi se da su troškovi prijevoza previsoki… Ovo je prvi utisak prilikom unošenja male narudžbe na našem sajtu. Ustvari u pravu ste. Zaduženje za prijevoz sastoji se od fiksnog troška koji penalizira veoma male narudžbe. Ukoliko ste imali taj prvi neugodan utisak, preporučamo ponovno probati unošenjem "normalne" narudžbe.

Za otoke, stare gradove i teško dostupna mjesta obračunava se dodatna tarifa od € 6.
Treba napomenuti da, ako je ukupni iznos narudžbe ispod minimuma, predviđeni je dodatak od € 6 za administrativne troškove. Minimalni iznos narudžbe je 50 euro za Italiju, 100 euro za države EZ, 200 euro za države izvan EZ.
Ako unesete narudžbu direktno sa sajta, obračun prijevoznih troškova je veoma detaljan.


Kupoprodajni uvjeti

 

Da li postoji minimum potreban za narudžbu ?

Da. Za Italiju minimalna narudžba je od € 50 (bez IVE i troškova prijevoza).
Za države EZ € 100, a za ostale države € 200.
Ispod ovih iznosa obračunavaju se dodatni administrativni troškovi od € 6.
U interesu je kupca da narudžba ne bude premalena, da ne ispadnu veći troškovi prijevoza od ukupne cijene naručenog materijala.

 

Da li su cijene fiksne ?

Da, cijene i popusti su fiksni. U slučaju razlika između štampanih cijena u katalogu i onih objavljenih na ovom sajtu, vrijede cijene objavljene na sajtu.

 

Da li su predviđeni količinski popusti ?

Da. Za većinu artikala predviđeni su popusti na količinu.
Popusti su jasno naznačeni u katalogu kao i na našem sajtu i automatski se primjenjuju.

 

Da li treba dodati PDV (porez na promet) na cijene objavljene na sajtu (ili u katalogu) ?

Da. Treba dodati PDV (22%) kao i troškove prijevoza. Za kupce evropske unije koji posjeduju porezni identifikacioni broj za evropsku uniju ne tereti se porez.

 

Koji su načini plaćanja ?

Uobičajeni načini plaćanja za inozemstvo su:
 - Unaprijed sa popustom od 4% na jednu od ispod navedenih banka:
Deutsche Bank Köln - IBAN: DE76 3707 0024 0188 3222 00 - BIC: DEUTDEDBKOE ili
BPM - IBAN: IT27 V 05034 59791 000000050905 - SWIFT: BAPPIT21181
- Kreditna kartica sa popustom od 1%
 - PayPal sa popustom od 1%
Za detaljnije informacije o načinu plaćanja kliknuti ovdje.

 

Da li je moguće plaćanje u valuti različitoj od eura ?

Ne. Plaćanje u Italiji, kao i izvan Italije vrši se samo u eurima.


Reklamacije

 

Ako primijetim da jedan artikal nije prikladan za moje potrebe, mogu li ga vratiti ?

Često kupac odluči da je neki artikal neispravan ili da nije prikladan za neku vrstu upotrebe samo zbog nedovoljnog poznavanja artikla.
U tim slučajevima najbolje rješenje je da nas kontaktirate i izložite problem našim tehničarima. U većini slučajeva problem je rješen.
Međutim, ukoliko se ne može naći rješenje, dogovorit ćemo se o ekonomskim uvjetima za eventualni povrat artikla.

 

Greškom sam naručio pogrešni artikal. Mogu li ga vratiti ?

Materijal se može vratiti samo ako su troškovi prijevoza na teret kupca i ako je spakiran u originalnoj ambalaži i pod uvjetom da se može ponovno prodati.
Rinaldin će odobriti cijenu artikla zadržavanjem 30% od cijene za operativne troškove.
Ako je kupac pogriješio nije u redu da firma Rinaldin snosi ekonomske posljedice za povrat materijala.
U svakom slučaju potrebno je odobrenje za povrat.

 

Primio sam oštećeni proizvod. Šta trebam učiniti ?

Označite na popratnom dokumentu “prihvaćeno sa rezervom” i napišite detaljno o kakvom se oštećenju radi jer u protivnom prijevoznik ne nadoknađuje odštetu.
Za robu je odgovoran prijevoznik i dakle sve štete mora nadoknaditi prijevoznik, a ne Rinaldin.
Ako nas odmah obavijestite i pošaljete emailom kopiju popratnog dokumenta, možemo vam pomoći pri traženju odštete od prijevoznika.
Bilo bi veoma korisno da nam pošaljete par slika oštečenih paketa ili artikla.
Nije preporučeno odbiti robu, osim kod očigledno uništenog paketa.


Katalozi

 

Da bi se vidjele cijene na sajtu, da li je potrebna password ?

Ne. Nakon dugog razmišljanja i konzultacije sa našim kupcima odlučili smo objaviti cijene bez traženja passworda, tako da se omogući lakši i brži pristup svim korisnicima.

 

Mogu li dobiti štampani katalog ?

Rinaldin početkom svake godine štampa katalog koji obuhvaća cijene koje ostaju fiksne tokom cijele godine. Na žalost, cijene su trenutno vrlo nestabilne i stoga nije moguće odštampati katalog sa cijenama.
Zato smo odlučili odgoditi štampu do jeseni. Katalog će važiti i za 2023. godinu, a bit će distribuiran na sajmu FamaArt koji će se održati u Bolonji od 6 do 9 listopada 2022. Katalog ćemo poslati svim uobičajenim Rinaldinovim kupcima.
Podsjećamo, međutim, da je katalog za 2022. objavljen na sajtu www.rinaldin.com i da se konstantno ažurira za artikle kao i za cijene. Možete ga odštampati u bilo kojem trenutku.

 

Kako mogu konzultirati katalog on-line ?

Katalog on-line se može konzultirati na dva načina: katalog za prelistavanje i katalog sa fiksnim stranicama.
Katalog za prelistavanje je prikladniji za brzu konzultaciju. Za prijelaz s jedne stranice na drugu dovoljno je kliknuti u kut stranice. Može se vršiti potraga artikla. Moguće je također direktno naručiti artikle klikom na oznaci u katalogu.
I na kraju, katalog se može preuzeti (download) i spremiti na vlastitom računalu za naknadno pregledavanje ili odštampati.
Za otvaranje kataloga za prelistavanje kliknuti ovdje.
Katalog sa fiksnim stranicama je malo duži za konzultiranje ali dozvoljava kopiranje/ljepljenje teksta.
Za otvaranje kataloga sa fiksnim stranicama kliknuti ovdje.

 

Da li je moguće izvršiti narudžbu direktno sa kataloga on-line ?

Bilo s katalogom za prelistavanje kao i sa katalogom s fiksnim stranicama moguće je direktno izvršiti narudžbe. Veoma je jednostavno i dozvoljava uštedu vremena i greške u prepisivanju.
Slijediti ova uputstva:
• Otvoriti stranicu kataloga na kojoj se nalazi artikal.
• Kliknuti na oznaci artikla kojeg želite naručiti.
• Otvorit će se stranica gdje ćete vidjeti odabrani artikal zajedno sa drugim srodnim artiklima.
• Sada je dovoljno unijeti količinu u košaricu i kliknuti na ikonu.

 

Da li postoje katalozi na drugim jezicima, osim hrvatskog ?

Da. Postoji katalog na talijanskom, engleskom, francuskom, njemačkom i rumunjskom jeziku.
Na tim jezicima postoje i katalozi on-line koje možete konzultirati na ovom situ.


Show room - Video - Tečajevi - Privacy

 

Imate li showroom gdje se mogu vidjeti strojevi i sprave ?

Naš showroom je Internet. Na ovom sajtu ćete naći demonstrativne video za sve strojeve i sprave.
Sve video demonstracije su objavljene na 6 jezika: hrvatski, talijanski, engleski, francusi, njemački, ruski.
Video su veoma jasni. Prikazuju sve detalje strojeva i objašnjavaju njihov rad.
Za konzultaciju kliknuti ovdje.

 

Možete li nam dati objašnjenja o postupcima obrade ?

Za svaku spravu postoji veoma iscrpni video.
Za neke grupe artikala postoje serije video demonstracija koje detaljno objašnjavaju sve postupke obrade (kao na primjer video za pozlatu i video za sačuvano uokvirenje).
Osim toga, za svaki artikal postoji tehnička kartica.
I na kraju “Priručnik za uokvirivača”, koji se nalazi na našem sajtu, sadrži razne članke koji obrađuju određene teme vezane za uokvirivačku aktivnost.
Na žalost ne možemo pojedinačno odgovoriti na sve zahtjeve za dodatna objašnjenja, osim ako se radi o veoma kratkim objašnjenjima.
Na primjer, nedavno smo primili email sa pitanjem kako pozlatiti stari luster. Ispričavamo se, ali ne možemo odgovoriti na ove vrste zahtjeva.

 

Koliko košta započeti aktivnost uokvirivanja ?

Odgovor je prilično složen. U "Priručniku za uokvirivača" (kojeg možete slobodno konzultirati na ovom sajtu) postoji članak sa nazivom "Koliko košta započeti" koji obrađuje upravo ovu temu.
Ako želite odmah vidjeti članak kliknuti ovdje

 

Da li organizirate tečajeve za početnike ?

Da. Rinaldin organizira tečajeve za početnike koji traju tri dana. Poučavaju se osnovni pojmovi za onoga tko se želi upustiti u aktivnost uokvirivača.
Broj učesnika je ograničen na dva da bi se bolje slijedila priprema pojedinog učesnika.
Za konzultiranje programa kliknuti ovdje.

 

Izlažete li na kojem sajmu ?

Rinaldin je trebao prisustvovati na sajmu "FamaArt" u programu od 31. ožujka do 3. travnja. Međutim, usljed covida, sajam je odgođen do dajlnjega.

 

Koja su pravila privatnosti koje primjenjuje Rinaldin ?

Privatnost je vrlo važna za Rinaldina.
Zakoni o privatnosti se strogo primjenjuju.
Za detaljnije informacije kliknuti ovdje.


Pitanja u vezi letvica za okvire

 

Postoji li minimum potreban za letvice ?

Za letvice minimum po modelu je od:
12 metara za letvice čija je cijena ispod 5 eura
6 metara za letvice čija je cijena ispod 10 eura
3 metara za letvice čija je cijena veća od 10 eura
Međutim, mogu se naručiti i količine ispod tog minimuma sa povišenjem od 20%.
Na sajtu minimalna količina je detaljno prikazana za svaki artikal.

 

Možete li naznačiti dužinu letvice ?

Ne, to nije moguće. Možemo samo garantirati da je maksimalna dužina 3 metara i minimalna 2,60 metara.
Obično dužina letvica je od 3 metara.

 

Da li se može naručiti točno određena metraža letvica ?

Ne, količina letvica je uvijek zaokružena na količinu već spakiranih paketa letvica.
Za tanke letvice paketi su obično od 12 metara, a za deblje letvice od 6 metara.
Ako je naručena količina mala, postotak zaokruživanja može biti znatan.
Na primjer, narudžba od 25 metara može se zaokružiti na 20 ili 30 metara.

 

Da li prodajete već odrezane letvice pod kutem od 45° ?

Da. Možemo isporučiti letvice rezane po mjeri pod kutem od 45° po sistemu Chop Service (rasprostranjen u Americi).
Cijena se dobije povećanjem cijene letvice po metru za 80%. Moguće je isporučiti i već spojene dijelove okvira. Predviđeni su količinski popusti.
Za detaljnije informacije za Chop Service kliknuti ovdje.

 

Imate li letvice po sniženim cijenama ?

Da. Za letvice koje se prodaju po sniženim cijenama kliknite na polje “Letvice van proizvodnje - sa super popustom” na početnoj stranici sajta.

 

Što ako primim neispravne letvice ?

Kupci cijene kvalitetu naših letvica.
Međutim, može se dogoditi da su neke letvice neispravne. Naši bi kupci trebali prihvatiti određeni postotak neispravnih letvica (manje od 5%). Bilo bi prekomplicirano rješiti sve sporove, pogotovo ako se radi o zanemarivim količinama.
Ako smatrate da možete prihvatiti ove uvjete, bit će nam drago da vas služimo.
Svi naši kupci su zadovoljni s omjerom cijene kvalitete i nastavljaju naručivati naše letvice.
U svakom slučaju, bit će nam drago da nam javite eventualne nedostatke kako bismo ih mogli ubuduće otklonili.

 

Možete li poslati uzorke letvica ?

Svakako, ali moramo naglasiti da nisu besplatni.
Na raspolaganju dvije vrste uzoraka:
- Kutni uzorci (stranica od 15 cm). Cijena 50 centi
- Ravni uzorci od 20 cm. Cijena 20 centi
U katalogu (i na sajtu) predviđene su kompletne serije, koje se više isplate.

 

Kako mogu saznati koje letvice više nisu dostupne ?

Da bi se vidio popis izbačenih letvica u poljednje dvije godine iz našeg kataloga kliknuti ovdje.
Ovaj je popis koristan za uklanjanje iz vašeg asortimana letvica koje više nisu dostupne.
Popis se konstantno ažurira.

 

 
 
 
*** - *** - *** - ***